Świąteczny quiz
- w języku angielskim. Dostępny TUTAJ.
 
OOPS. Your Flash player is missing or outdated.Click here to update your player so you can see this content.

Obecnie...

odwiedza nas 2 gości

Odwiedziny...

od 1 września 02: 6992764

Logowanie






Nie pamiętam hasła!
Konto? Zarejestruj mnie!

Reklama

Jesteś tutaj: Strona główna
Długosz Swap Party PDF Drukuj Email
Redaktor: Aleksandra Kopacz   
09.06.2014.
Image

W dniu 17 czerwca br. w naszej szkole odbędzie się (po raz pierwszy w historii) "Długosz Swap Party", czyli bezgotówkowa wymiana towarów używanych. Więcej szczegółów w artykule. Zapraszamy!

Akcję wspiera Centrum Aktywności Lokalnej w Szopienicach. Uczniowie będą mieli okazję nabycia lub zarezerwowania niektórych podręczników do klas I i II - tzn. tych, które pozostają bez zmian.

Image

Długosz Swap Party

czyli
bezgotówkowa wymiana towarów używanych i nie tylko!

Organizujemy wymianę / sprzedaż za symboliczną kwotę:
atrakcyjnej odzieży, akcesoriów, książek, płyt, gier
i gadżetów

W trakcie akcji będzie można nabyć / zarezerwować niektóre podręczniki do klasy I

Spotykamy się 17 czerwca (wtorek) w godz. 13.00 - 16.00 w budynku VI LO (ul. Lwowska 2)

Zapraszamy na poczęstunek w kawiarence Długosza
oraz  chwilę relaksu przy muzyce retro
i oldschool’owych hitach!

Mini – regulamin:

  1. Przynosisz-wymieniasz
  2. Nie przynosisz – dogadujesz się z „wystawcą” za symboliczną kwotę
  3. Rzeczy muszą być czyste i w dobrym stanie
  4. Za  rzeczy odpowiada ich wystawca

Akcję wspiera Centrum Aktywności Lokalnej w Szopienicach

 Swap party wpisuje się w nurt ekologiczny. Kiedy przedmiot wyląduje na śmietniku, będzie zalegał tam dziesiątki lat, albo zostanie zutylizowany, ale wtedy do atmosfery przedostaną się trujące związki. Kiedy kupujemy kolejną rzecz, warto pamiętać, że na jego produkcję zużyto wiele surowców, a jeśli wymieniamy, nic nie ląduje na śmietniku i nie zanieczyszcza środowiska.

Przed wiekami ludzie nabywali przede wszystkim rzeczy, które były im potrzebne do życia. Rozwój cywilizacji spowodował, że użyteczność przedmiotów stała się sprawą drugorzędną. Ta cecha stanowi może 10- 15 proc. w decyzji o zakupie.

Jesteśmy święcie przekonani, że potrzebujemy tych wszystkich przedmiotów. Nie jesteśmy świadomi, że są to wykreowane, a nie rzeczywiste potrzeby. Przemysł marketingowy przekonuje nas, że aby być kimś, musimy jeździć odpowiednim samochodem, mieszkać na odpowiednim osiedlu i mieć markowe ubrania.

Specjaliści od marketingu przekonują nas, że kupując dany przedmiot, będziemy czuli się młodo i radośnie, nasze życie zmieni się na lepsze, a my chcemy w to wierzyć.
Podsumujmy: mamy nową rzecz, nie wydaliśmy na nią pieniędzy, poznaliśmy nowych ludzi i jeszcze możemy być dumni, że dbamy o przyrodę. Okazuje się, że czasami niewiele trzeba, żeby dobrze się poczuć, a bycie eko jest w modzie!

Zmieniony ( 14.06.2014. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Reklama