Świąteczny quiz
- w języku angielskim. Dostępny TUTAJ.
 
OOPS. Your Flash player is missing or outdated.Click here to update your player so you can see this content.

Obecnie...

odwiedza nas 2 gości

Odwiedziny...

od 1 września 02: 7064130

Logowanie






Nie pamiętam hasła!
Konto? Zarejestruj mnie!

Reklama

Jesteś tutaj: Strona główna
Logo Długosza PDF Drukuj Email
20.11.2011.
Image

Czy Długosz ma logo? Nie?

Ogłaszam 2 edycję konkursu na logo naszej szkoły!

W ubiegłym roku szkolnym zainteresowanie konkursem było niewielkie, być może koniec roku lub zbliżające się matury zaprzątały nasze umusły ale my społeczność Długosza przecież się tak łatwo nie poddajemy ;D i lubimy ambitne wyzwania ;)

Jakie ma być dobre logo?.....

Dobre loga są odważne, oryginalne i łatwo je zapamiętać ;). Projekt musi być uniwersalny tak żeby pasował na koszulki, plakaty i pod większość podstawowych kolorów tła.

Do projektowania zapraszam całą społeczność naszej szkoły.

Wszystkie prace proszę przesyłać Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć .

Czas na wykonanie i przesłanie prac macie do 2 stycznia 2012 roku. Potem wszystkie propozycje zostaną zamieszczone na stronie szkoły - z dołączoną ankietą do głosowania.

Co można wygrać? Nic materialnego ;) Tylko satysfakcję, że jest się twórcą szkolnego logo (odpowiedni zapis w kronice szkoły oraz w dokumentacji na internetowym portalu szkoły w stylu "autorem pierwszego logo szkoły jest......."

Drogi uczniu! Jeżeli identyfikujesz się z Długoszem, jesteś dumny, że chodzisz do tej szkoły, masz choć trochę talentu i wyobraźni ;D zapraszam do wspólnej zabawy i obowiązkowo do głosowania ;)

REGULAMIN
i jednocześnie 47 zasad tworzenia dobrego logo

  1. Nie używaj więcej niż trzech kolorów.
  2. Pozbądź się wszystkiego co nie jest całkowicie potrzebne.
  3. Czcionka musi być na tyle prosta, żeby mogła ją przeczytać Twoja babcia.
  4. Logo musi być rozpoznawalne.
  5. Stwórz unikalny kształt lub układ dla logo.
  6. Całkowicie ignoruj to co Twoi rodzice i/lub współmałżonek/współmałżonka myśli o projekcie.
  7. Upewnij się, że wygląd logo oddziaływuje na więcej niż tylko trzy (3) osoby.
  8. Nie łącz elementów z popularnych logo i nie nazywaj tego oryginalną pracą.
  9. Pod żadnym pozorem nie używaj clipartów.
  10. Logo powinno dobrze wyglądać w czerni i bieli.
  11. Upewnij się, że logo jest rozpoznawalne kiedy jest odwrócone.
  12. Upewnij się, że logo jest rozpoznawalne, kiedy zmieniany jest jego rozmiar.
  13. Jeżeli logo zawiera symbol, jak również tekst, umieść je w sposób, żeby dopełniały się nawzajem.
  14. Unikaj ostatnich trendów w projektowaniu logo. Zamiast tego, stwórz logo o ponadczasowym wyglądzie.
  15. Nie używaj specjalnych efektów (włączając, ale nie ograniczając się do: gradientów, cieni, odbić i błysków światła).
  16. Umieść logo w kwadratowym układzie, unikaj nie zrozumiałych układów.
  17. Unikaj skomplikowanych szczegółów.
  18. Rozważ różne miejsca i sposoby w jakich pojawi się logo.
  19. Przywoływaj wyłącznie wyraziste i pewne odczucia, nigdy nieciekawe i słabe.
  20. Zdaj sobie sprawę, że nie stworzysz idealnego logo.
  21. Użyj ostrych lini dla ostrych biznesów, łagodnych lini dla łagodnych biznesów.
  22. Logo musi mieć pewne połączenie z tym co reprezentuje.
  23. Fotografia nie tworzy logo.
  24. Musisz zaskoczyć klienta prezentacją.
  25. Nie używaj więcej niż dwóch czcionek.
  26. Każdy element logo potrzebuje wyrównania. Lewo, środek, prawo, góra lub dół.
  27. Logo powinno wyglądać solidnie bez żadnych zbędnych elementów
  28. Wiedzieć kto będzie patrzył na logo zanim pomyślisz o pomysłach na nie.
  29. Zawsze wybieraj funkcjonalność nad innowacją.
  30. Jeżeli nazwa firmy jest zapamiętywalna, to nazwa firmy powinna być logo.
  31. Logo powinno być rozpoznawalne w lustrzanym odbiciu.
  32. Nawet ogromne firmy potrzebują małych logo.
  33. Wszystkim powinno podobać się projekt logo, nie tylko ludziom z biznesu gdzie będzie stosowane dane logo.
  34. Stwórz różne projekty. Im więcej różnych projektów, tym bliżej jest dobrego projektu logo.
  35. Logo powinno wyglądać zgodnie na wszystkich platformach.
  36. Logo musi być łatwe do opisania.
  37. Nie używaj sloganów w logo.
  38. Naszkicuj pomysły na papierze zanim usiądziesz przed komputerem.
  39. Utrzymaj prostotę w projekcie.
  40. Nie używaj żadnych symbolów “fajek Nike” ani kuli ziemskiej.
  41. Logo nie powinno być rozpraszające.
  42. Musi być uczciwe w tym co przekazuje.
  43. Powinno być zrównoważone wizualnie.
  44. Unikaj jasnych neonowych kolorów i ciemnych nudnych kolorów.
  45. Logo nie powinno łamać żadnej z powyższych zasad.
  46. Logo nie powinno zawierać barw klubowych
  47. logo nie powinno nikogo obrażać,zawierać wulgaryzmów ani treści rasistowskich

Autorem tych zasad jest Tanner Christensen.

{moscomment}
Zmieniony ( 29.11.2011. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Reklama