Świąteczny quiz
- w języku angielskim. Dostępny TUTAJ.

OOPS. Your Flash player is missing or outdated.Click here to update your player so you can see this content.

Odwiedziny...

od 1 września 02: 7005408

Reklama

Jesteś tutaj: Strona główna arrow W przekroju arrow Wycieczka do Wrocławia
Wycieczka do Wrocławia PDF Drukuj Email
Redaktor: Tobiasz Brachaczek
01.11.2021.

Wycieczka do Wrocławia

Dnia 26 października młodzież naszej szkoły wybrała się na wycieczkę do Wrocławia. Na miejscu czekała już na nas pani przewodnik, która oprowadziła nas po tym malowniczym mieście. Pokazała nam najciekawsze miejsca i piękne zabytki Wrocławia. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od najstarszej części Wrocławia, czyli Ostrowa Tumskiego, gdzie zwiedziliśmy między innymi Katedrę Świętego Jana Chrzciciela. Następnie przeszliśmy przez Most Tumski. Dowiedzieliśmy się, że jest on nazywany mostem zakochanych i łączy Wyspę Piasek i Ostrów Tumski. Potem przemaszerowaliśmy na Starówkę Wrocławską, gdzie widzieliśmy Ratusz i Kościół Świętej Elżbiety. Po obejściu rynku, pożegnaliśmy się z przewodniczką i poszliśmy na obiad. Po posiłku udaliśmy się do wrocławskiego zoo. Zwiedziliśmy tam Afrykarium, poznając niedostępny, podwodny świat i jego mieszkańców. Potem pospacerowaliśmy po ogrodzie zoologicznym i zmęczeni, pełni wrażeń udaliśmy się w drogę powrotną.
Roma Kobierska
Zmieniony ( 01.11.2021. )

« poprzedni artykuł   następny artykuł »